۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵

نیکزاد در صحن علنی مجلس:

مجلس باید به خانواده شهدا و ایثارگران خدمت کند

مجلس باید به خانواده شهدا و ایثارگران خدمت کند

نایب رئیس مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی باید به خانواده شهدا و ایثارگران کم کند تا مشکلات آنان حل و فصل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: متاسفانه اخیرا یکی از جانبازان کرمانشاهی مقابل ساختمان بنیاد شهید این استان خودسوزی کرد و جویا شدیم و مشخص شد که وی به دنبال دریافت مهلت بیشتری برای پرداخت تسهیلات خودش بود.

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: بنده هیچ کسی را متهم نمی کنم اما از همکاران خود در مجلس تقاضا دارم که توجه ویژه ای به ردیف های بودجه بنیاد شهید داشته باشند.

وی بیان کرد: معمولا زمانی که جانبازان برای دریافت خدمات به بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه می کنند، بنیاد شهید علت عدم ارائه خدمات به این افراد را اعتبارات پایین بنیاد شهید می داند و بر این اساس باید بودجه آنان مورد توجه قرار گیرد.

رضایی تصریح کرد: دولت و بنیاد شهید باید قانون جامع ایثارگران را به طور دقیق اجرا کنند چرا که بخش هایی از این قانون اجرایی نشده است و رزمندگان  کمتر از شش ماه و جانبازان کمتر از ۲۵ درصد از دریافت خدمات محروم هستند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: از رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست می کنیم که به موضوعات مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران ورود کنند و مجلس یازدهم هم باید به خانواده شهدا و ایثارگران خدمات ارزنده ارائه کند.

وی با اشاره به حادثه تلخی که برای یکی از جانبازان کشورمان اتفاق افتاد، گفت: موضوع مطرح شده در دست بررسی است اما قطعا چنین اتفاقاتی نباید تکرار شود.

کد خبر 4946252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • داود IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
      0 0
      باسلام آقای نیک زاد اگر ممکنه بنیاد با وزارت مسکن برای ساخت خانه برای این عزیزان بسازند بهتراز این وام ۱۳۰ میلیونی میباشد چرا که با این پول صاحب خان نمیشویم با این وضع آشفته مسکن لطفا رسیدگی بفرمایید